شناسهٔ خبر: 104872 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عرضه ۴۳۰ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی

سازمان بورس روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه، بیش از ۴۳۰ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش «نماینده»، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد خوزستان ۷۰ هزار تن تختال C را با قیمت پایه ۱۲ هزار و ۲۰ ریال عرضه می‌کند که در  صورت تقاضای خریداران تا ۱۰۰ هزار تن دیگر بر این مقدار افزوده می شود.

این شرکت همچنین، ۵ هزار تن تختال C را با قیمت پایه ۱۳ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت نقدی روانه تالار معاملات می کند.
گروه آلومینیوم نیز شاهد عرضه ۱۴۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) به همراه ۸۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ و یکهزار تن انواع شمش آلیاژی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) است.
این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۱ هزار تن گندم خوراکی، ۸۲۰۰ تن ذرت دانه ای، ۵۶۰۰ تن گندم دروم، ۴ هزار تن شکرسفید، ۲ هزار تن روغن خام و ۲ هزار تن کنجاله سویا پرک روانه تالار محصولات کشاورزی می شود.
روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه، در صورت تقاضا، ۶۳ هزار تن انواع مواد پلیمری روانه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می شود؛ مهمترین عرضه های این گروه شامل استایرن بوتادین رابر، ABS، انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن و PVC است. علاوه بر این، ۷۷ هزار و ۲۰۰ تن انواع قیر، ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و هشت هزار تن لوب کات سنگین روی تابلوی عرضه می رود.
۳۱ هزار و ۷۹۰ تن انواع قیر شرکت های پالایش نفت تبریز، اصفهان قیر، و مهندسی قیر و آسفالت غرب نیز در این روز راهی تالار صادراتی می شود. شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز ۷ هزار تن گوگرد کلوخه را در تالار مذکور عرضه می کند.

نظر شما