شناسهٔ خبر: 104719 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

گزینه اصلی جانشینی برانکو در پرسپولیس

پرسپولیس 43 دست هایی در کار است تا سرمربی کروات پرسپولیس را قربانی کنند و سرمربی ناکام سال های اخیر فوتبال ایران راجایگزین وی کنند.

به گزارش «نماینده»، موج انتقادها از برانکو ایوانکوویچ تنها بعد از دو بازی بالا گرفته است. برانکو که با سلام و صلوات به پرسپولیس آورده شد، در شرایط سخت و دشوار جذب بازیکن، به دلیل بی پولی تنها ماند و تیمی جوان بست که حالا خودش می گوید به کمی زمان نیاز دارد تا اوج بگیرد.

 

با این وجود با یک باخت و یک مساوی در حالی که تازه بازی های بزرگ این تیم در پیش است، انتقادها از این مربی شروع شده است. انتقادهایی که هر بار ممکن است بیشتر و بیشتر شوند و در نهایت او را به سمت در خروجی باشگاه راهنمایی کنند.

 

گروهی از پیشکسوتان تیم از برانکو حمایت می کنند اما بسیاری هم انتقادهایی تند به او دارند. فضا طوری پیش می رود تا برانکو مسبب همه خریدهای تیم باشد در حالی که غیر از جلال حسینی که مربی قرمزها او را نخواست در سایر موارد ناچار شد از تصمیمات باشگاه تمکین کند. شاید جذب ایمان صادقی آخرین تصمیم او بود برای قدم برداشتن به سوی مسئولان باشگاه.

 

این شایعات و فشار روی برانکو درحالی قوت می گیرد که کم کم زمزمه هایی درباره احتمال بازگشت افشین قطبی به ایران شنیده می شود. قطبی که آخرین و تنها موفقیتش در مربیگری، قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر بوده است. آن هم در شرایطی خاص که دیگر هیچ گاه موفق به تکرار یا نزدیکی به آن را هم پیدا نکرد.

 

او در تیم ملی هم به رغم وعده ها و رویاهای شیرینی که می داد، ناکام بود تا حشمت مهاجرانی درباره اش بگوید: «این مرد رویاهای شیرینی را به ما می فروشد.»

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۵-۱۹ ۱۱:۴۰علی 0 0

    افشین قطبی+++++++++++++++++++++++++++
                                

نظر شما