شناسهٔ خبر: 104622 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

۵ عضو اصولگرایان برای تفاهم با رهروان بر سر برجام انتخاب شدند

زاکانی// سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از انتخاب ۵ نفر از اعضای این فراکسیون برای پیگیری ساز و کار تفاهم با فراکسیون رهروان ولایت، با هدف ارائه فهرست مشترک کمیسیون ویژه بررسی «برجام» خبر داد.

به گزارش «نماینده» علیرضا زاکانی با اشاره به جلسه عصر دیروز (یکشنبه) این فراکسیون با موضوع انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک ایران و ۱+۵ «برجام» اظهار داشت: جلسات فراکسیون در این رابطه همچنان دنبال خواهد شد تا ان‌‌شالله با فراکسیون رهروان ولایت به تفاهم برسیم.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون رهروان نیز به تفاهم برای ارائه لیست مشترک تمایل دارند، افزود: در هفته جاری رایزنی ها ادامه می یابد، اما انتخابات اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام در صحن مجلس، هفته آینده صورت می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس از انتخاب ۵ نفر از اعضای این فراکسیون در جلسه امروز برای پیگیری سازوکار تفاهم با فراکسیون رهروان خبر داد و گفت: این ۵ نفر شامل بنده و آقایان علی اصغر زارعی، مهرداد بذرپاش، سیدمرتضی حسینی و سیدمحمود نبویان هستیم که سازو کار تفاهم را بررسی و دنبال می‌کنیم، اما افرادی که باید بر روی آنها تفاهم شود، در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان انتخاب می‌شوند.

زاکانی خاطرنشان کرد: در نشست امروز فراکسیون اصولگرایان، عمدتا در رابطه با شیوه‌های تفاهم، کیفیت تفاهم و حدود و ثغور آن بحث و بررسی صورت گرفت.

بر اساس مصوبه ۳۰ تیرماه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ویژه ای در مجلس، مسئولیت بررسی و اعلام نظر درباره توافق هسته ای ایران و غرب و ارائه نظر خود به صحن علنی خانه ملت را برعهده خواهد داشت.

نظر شما