شناسهٔ خبر: 104583 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نماینده قم در مجلس:

نمایندگان منتظر ارائه لایحه برجام به مجلس هستند

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس در واکنش به تخریب برخی رسانه ها در خصوص تعطیلات مجلس گفت: نمایندگان منتظر ارائه لایحه برجام به مجلس هستند.

به گزارش «نماینده» احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در پایان جلسه علنی روز یکشنبه، در تذکرشفاهی گفت: متأسفانه ظرف یک هفته گذشته که نمایندگان محترم پس از ۳ هفته کاری به حوزه های انتخابیه سرکشی کرده بودند بعضی از رسانه های مکتوب در داخل کشور علیه مجلس و نمایندگان ملت جو سازی کردند و گفتند که مجلس تعطیل شده است و نمایندگان به تعطیلات رفته اند، درحالیکه نمایندگان کنگره آمریکا در حال رسیدگی به متن تفاهم برجام هستند اما نمایندگان ما در تعطیلات هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس منتظر ارائه لایحه تفاهم برجام توسط دولت هستند و در طول یک هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه طرح های مختلف را مطالعه می کنند آنها همچنین به مشکلات مردم رسیدگی می نمایند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: نمایندگان حین حضور در حوزه های انتخابیه زمان و وقت بیشتری را برای حل مسائل مختلف اختصاص می دهند و بعضا سرکشی ها از بامداد تا نیمه های شب ادامه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه در حق مجلس ظرف یک هفته گذشته جفا شده است، تصریح کرد: جا داشت هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از شأن و منزلت نمایندگان در مواجهه با این تخریب ها دفاع می کرد زیرا مردم باید بدانند که مجلس تعطیل نبوده است و نمایندگان به حوزه های انتخابیه سرکشی کردند.

ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت:‌ در مجلس براساس برنامه منظم، پس از سه هفته کاری، نمایندگان به حوزه های انتخابیه سرکشی می کنند، بنده شاهد هستم در یک هفته سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه همکاران ارجمند در مجلس شورای اسلامی تمام وقت خود را برای خدمت به مردم اختصاص می دهند.

وی در ادامه گفت: رسانه ها باید واقعیت عملکرد نمایندگان مجلس را منعکس کنند. لازم می دانم این نکته را تشریح کنم در هفته پیش رو با توجه به آنکه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) روز سه شنبه تعطیل است، برای حضور بیشتر نمایندگان محترم در حوزه های انتخابیه و تشییع پیکر شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی در کشور برنامه کاری مجلس از روز چهارشنبه به روز دوشنبه انتقال یافت.

نظر شما