شناسهٔ خبر: 104411 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتخابات کمیسیون ویژه "برجام" با وجود نامه اعتراضی نمایندگان برگزار می‌شود

سیدحسین نقوی حسینی431 عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: نامه اعتراضی برخی نمایندگان نمی‌تواند مانعی بر سر انتخابات کمیسیون ویژه برجام شود.

به گزارش «نماینده» سید‌حسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی درباره نامه اعتراضی جمعی از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی به رئیس مجلس، گفت: تعدادی از اعضای این کمیسیون در اعتراض به کمیسیون ویژه بررسی برجام نامه‌ای را خطاب به آقای لاریجانی نوشتند که از لحاظ قانونی این نامه مشروعیت ندارد و رئیس مجلس نمی‌تواند بر مبنای آن روند تشکیل کمیسیون ویژه برجام را منتفی اعلام کند.

وی ادامه داد: تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام در صحن علنی مجلس مطرح و رای‌گیری شده، لذا تنها در صورتی که یک طرح دیگر به تصویب مجلس برسد، می‌توان طرح قبلی را لغو کرد. برخی نمایندگان اگر کمیسیون ویژه برجام را ضروری نمی‌دانند باید طرح دیگری را به صحن علنی ببرند و سپس رای‌گیری کنند.

نقوی‌حسینی درباره سرانجام انتخابات کمیسیون ویژه برجام تصریح کرد: نامه اعتراضی برخی از نمایندگان نمی‌تواند مانعی بر سر انتخابات کمیسیون ویژه شود، لذا حتما این انتخابات در هفته جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما