شناسهٔ خبر: 104378 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هاشمی این روزها بیشتر تحت‌تاثیر خانواده صحبت می‌کند/ روستائیان همیشه انقلابی بوده اند

محمد اسماعیلی43 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هاشمی رفسنجانی این روزها بیشتر تحت تاثیر خانواده خود قرار دارند، گفت: سابقه وی به کنار ولی خانواده هاشمی در حوادث مختلف امتحان خوبی را پس نداده است.

به گزارش «نماینده» محمد اسماعیلی امروز در زنجان با بیان اینکه روستاییان همیشه حامی نظام و انقلاب بوده‌اند، اظهار داشت: روستائیان نقش مهمی در انقلاب و حوادث بعد از آن ایفا کرده‌اند.

وی با تاکید بر مشارکت همه جانبه روستائیان در پیروزی انقلاب اضافه کرد: مردم ساکن در روستاها یا در راهپیمایی برگزار شده در روستاها حضور می‌یافتند و یا اینکه در راهپیمایی‌های برگزار شده در شهر شرکت می‌کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستائیان همواره طرفدار امام و انقلاب بوده‌اند، تصریح کرد: اغلب آنها در جریان کامل انقلاب از طریق اعلامیه‌های توزیع شده قرار می‌گرفتند.

وی با تاکید بر نقش پررنگ روستائیان در حوادث قبل و بعد از انقلاب در ایران افزود: صحبت‌های انجام شده جایی برای مطرح شدن ندارد چرا که روستائیان با تقدیم شهدای فراوان به انقلاب خدمت کرده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به فرمایش امام راحل در مورد ملاک بودن وضع حال افراد در مورد انقلاب گفت: هستند افرادی که انقلاب و امام را در دوران انقلاب همراهی کرده‌اند ولی در حال حاضر از جاده انقلاب خارج شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ملاک انقلابی بودن در صف ولایت بودن است، ادامه داد: قشر روستایی امتحان خود را قبل و بعد از انقلاب ادا کرده‌اند، بنابراین طرح موضوعات این‌چنینی موضوعیت ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سخنان تفرقه‌انگیزانه جز در بین مخالفان انقلاب خریدار ندارد، بیان داشت: گویا درگیر شدن خانواده برخی از افراد با سابقه در انقلاب با مسائلی مانند مفاسد اقتصادی و سیاسی آنها را هم در درگیر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی این روزها بیشتر تحت تاثیر خانواده خود قرار دارند، ابراز داشت: خانواده آقای هاشمی در حوادث مختلف امتحان خوبی را پس نداده است.

نظر شما