شناسهٔ خبر: 104208 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

وظیفه خانه احزاب سیاسی نیست؛ دعوای اکثریت و اقلیت نخواهیم داشت

حکیمی پور عضو شورای مرکزی خانه احزاب می گوید:وظیفه خانه احزاب سیاسی نیست بلکه صنفی است و کار خانه احزاب دفاع از حقوق احزاب ترویج فرهنگ کار حزبی،کمک به توسعه سیاسی و نهادینه کردن رقابت است.

به گزارش«نماینده»احمد حکیمی پوربا اشاره به انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب گفت: امروز و با این انتخابات خانه احزاب تبدیل به خانه احزاب شد و هر جریان سیاسی هفت کرسی در شورای مرکزی خانه احزاب خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شورای مرکزی خانه احزاب برآیند و مجموع جریانات درون نظام است و در آن دعوای اکثریت و اقلیت نخواهیم داشت، خاطرنشان کردکه وظیفه خانه احزاب سیاسی نیست بلکه صنفی است و کار خانه احزاب دفاع از حقوق احزاب ترویج فرهنگ کار حزبی، کمک به توسعه سیاسی و نهادینه کردن رقابت است.

دبیر کل حزب اراده ملت یادآور شد:بعد از یک دوره وقفه طولانی امیدوارم در دوره جدید خانه احزاب بتواند ماموریت اصلی خود را دنبال کند و در سپهر سیاسی ایران نقش موثری در تنظیم مناسبات و رقابت های سیاسی درون نظام ایفا کند.

انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب ایران امروز با حضور نمایندگان سه جریان سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در وزارت کشور برگزار شد و در نهایت هفت عضو اصلی، سه عضو علی البدل و بازرس های اصلی و علی البدل از هر سه طیف سیاسی کشور انتخاب شدند.

قرار است اعضای هیئت رییسه و سخنگوی خانه احزاب در نخستین جلسه این نهاد حزبی انتخاب شوند.

نظر شما