شناسهٔ خبر: 104162 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

در پیام تبریک نماینده مردم شهریار تأکید شد:

روز خبرنگار یادآور مساعی مخلصانه انسانهای آگاهیست كه تصویرگر زمان‌‌اند

حسین گروسی 4 حسین گروسی نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار قدس و ملارد با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش «نماینده» حسین گروسی نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار قدس و ملارد  با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

«ن و َالْقَلَمِ و َمَا يَسْطُرُونَ» سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد.

نیاز حیات بشری به کشف معانی و رسیدن به فهم  و آگاهی ،انگیزه هایی است که او را در یافتن حقیقت و رمز گشایی از آنچه که نمی داند راهنمایی می کند.

روز خبرنگار روز حق‌نويسي با سلاح قلم و یادآور مساعي مخلصانه انسان­های آگاهی است كه بصيرت ملت و تصويرگر زمان‌‌اند و برای دانایی جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی­ورزند .  

اينجانب ضمن قدردانی از همه مجاهدان عرصه خبر و اطلاع ­رسانی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبر و رسانه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفته و برای فعالان این عرصه که حاصل کارشان نیازی بی بدیل و ارزشمند در جهت توسعه فکری و فرهنگی جامعه  می باشد آرزوی سرافرازی و توفیق دارم.

امیداست با همدلي و هم‌زباني و در پرتو منويات مقام معظم رهبري با اتکا بر ارزش­های دینی و فرهنگی شاهد نهادینه شدن و شکوفایی جریان صحیح اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف جامعه برای پیشرفت همه‌جانبه و تعالی ایران اسلامی باشیم.»

حسین گروسی
نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار قدس و ملارد

نظر شما