شناسهٔ خبر: 103917 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف

تتلو بازیگر فیلم مسعود کیمیایی؟! +عکس

تتلو امیر تتلو در تازه ترین مطالب منتشر کرده در صفحه اینستاگرام خود، از علاقه برای بازی کردن در فیلم های مسعود کیمیایی صحبت کرد.

به گزارش «نماینده»؛ امیر تتلو در تازه ترین مطالب منتشر کرده در صفحه اینستاگرام خود، از علاقه برای بازی کردن در فیلم های مسعود کیمیایی صحبت کرد.

او که این روزها حاشیه ساز شده است، در اینستاگرام خود نوشت:

راستى خيلى از تتليتيام ميگن چرا فيلم سينمايى بازى نميكنى؟

راستش از لحاظ مجوزى فكر نميكنم مشكلى باشه چون آقاى نوش آبادى كه با مصاحبه ى  اخيرشون نشون دادن كه مارو بخشيدن و بسيار به ما لطف داشتن و دكتر ارجمند و آقاى  مُرادخانى هم كه عشقن و هميشه مارو با آغوش باز پذيرفتن و تشويق و حمايت و شرمندمون كردن و منم كه يه شاگردشونم و باعث افتخارمه در خدمتشون باشم!!
 

امیر تتلو


راستش ما كارگردانهاى هنرمند و خفن زيادى داريم اما دوست داشتم اولين كارم با استاد "كيميايى" يا استاد "اردشير احمدى" باشه ولى ايشون (آقاى كيميايى) رو از نزديك اصلا نميشناسم و افتخار آشنايى باهاشون رو نداشتم تا حالا!

 اينه كه اگه افتخار آشنايى و تمايل ايشون براى ساخت كار رو كسب كردم يا بودجه ى كافى و تمايل و ايده ى ساخت كار رو اردشير داشت، حتما در آينده فيلم يا حتى سريال هم بازى خواهم كرد البته موزيك كار رو هم حتما تيم خودمون به عهده میگیره! به امید خدا ...

نظر شما