شناسهٔ خبر: 103902 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فتاحی:

باید از برخوردهای نامناسب با منتقدان دلسوز برجام پرهیز کرد

عابد فتاحی/1 یکی از نمایندگان حامی دولت گفت: هجمه و برخورد نامناسب با منتقدان مذاکرات غیرقابل قبول است چرا که منتقدان از دلسوزان کشور و انقلاب هستند.

به گزارش «نماینده» عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، جمع بندی مذاکرات مورد حمایت اکثریت نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: حمایت نمایندگان از جمع بندی مذاکرات به دلیل، تلاش‌های تیم مذاکره کننده است چرا که نمایندگان مجلس واقف هستند که تیم مذاکره کننده تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق مردم انجام داده است.

وی با بیان اینکه، حمایت مجلس ایران از جمع بندی مذاکرات به معنای بدون اشکال بودن مذاکرات نیست، تاکید کرد: ما از ابتدا نگران زیاده‌خواهی‌های طرف غربی بودیم چرا که آنها در هر شرایطی نمی‌خواهند ملت ایران به حقوق خود برسد؛ مسائل امنیتی و دفاع از مهمترین مطالبه‌ها و حقوق مردم است و نادیده گرفتن توان دفاعی کشور حتما منجر به عدم تحقق حقوق مردم در مذاکرات هسته‌ای خواهد شد اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، بازدید از مرکزا نظامی برای بیگانگان ممکن نیست.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با انتقاد از برخی هجمه‌‌ها به منتقدان برجام، تاکید کرد: گرچه برخی در انتقادهای خود رعایت انصاف نمی‌کنند و برخی هم، از برجام راضی هستند و نمی‌خواهند آنرا عنوان کنند اما باید گفت که در هر صورت باید منتقدان دلسوز احترام گذاشته شود به نطرمن، هجمه و برخورد نامناسب با منتقدان مذاکرات غیرقابل قبول است چرا که منتقدان از دلسوزان کشور و انقلاب هستند.

فتاحی در پایان گفت: مجلس در بررسی جمع بندی مذاکرات حتما، خطوط قرمز نظام را در نظر خواهد گرفت و این جمع بندی را بر اساس خطوط قرمزی که دولت خود را ملزم به رعایت آن دانسته بود، بررسی خواهد کرد.

نظر شما