شناسهٔ خبر: 103788 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افتخاری:

وعده‌های دولت درباره دوران بدون تحریم از یاد مردم نرفته است

لاله افتخاری/431 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بسیاری از مشکلات را به بحث تحریم ها ارتباط می‌داد، وعده‌های دولت برای دوران بدون تحریم و پسا توافق از یاد مردم نرفته است.

به گزارش «نماینده» لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وعده‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر شرایط پسا توافق و لغو تحریم‌ها، گفت: دولت در زمانی که کار خود را آغاز کرد تا قبل از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای، بسیاری از مشکلات را به تحریم‌ها  گره می‌زد. از نظر آنها حتی آب خوردن  هم وابسته به موضوع تحریم‌ها بود، حالا امروز که زمزمه برداشته‌‌ شدن تحریم‌ها به میان آمده، مردم انتظار دارند تا عملکرد دولت را در حل مشکلات اقتصادی و بهبود وضع معیشتی خودشان در دوران پسا توافق ببینند و با شرایط قبل بسنجند.

وی ادامه داد: مجلس بارها گفته بود که تاثیر تمامی تحریم‌ها بر مسائل اقتصادی کشور تنها ۲۰ درصد است، اما دولت سهم بسیار زیادی را برای تاثیر تحریم‌ها در نظر گرفته بود. مردم منتظر هستند تا ببینند با برداشته شدن تحریم‌ها وضع اشتغال، بحث تولید ملی و دهها برنامه‌ای که دولت اجرای آنها را منوط به اجرای توافق می‌داند عملی خواهد شد یا خیر.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: حافظه تاریخی مردم تمامی وعده‌های دولت را ثبت کرده و فراموش نخواهد کرد. پرونده هسته‌ای ایران و توافقات هسته‌ای در جهت بهبود شرایط زندگی مردم ایران است، لذا امروز مردم ایران منتظرند ببیند که دولت به وعده‌های خود عمل خواهد کرد یا خیر.

افتخاری در پایان گفت: وعده‌های دولت برای دوران بدون تحریم و پسا توافق از یاد مردم نرفته است. امیدواریم با باز شدن فضای اقتصادی کشور، دولت برنامه مدونی برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی در دوران پسا توافق داشته باشد.

نظر شما