شناسهٔ خبر: 102781 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

واکنش ضرغامی به توافق وین+عکس

ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در صفحه اینستاگرامش نوشت: به نظر می‌رسد بازی رفت را مساوی کرده‌ایم! بازی برگشت مانده و آن هم مرحله اجرای تفاهم است.

به گزارش «نماینده»، عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

نتیجه ۳-۲ را که فرمودند نفهمیدیم چطور برد-برد نتیجه‌اش ۳-۲ است! / البته چون رئیس جمهورمان را قبول داریم اگر ایشان ۶-۰ هم بگویند حرفی نیست! ولی دیگر برد- برد نیست. ضمن بعضی ها خاطره بدی از ۶-۰ دارند!!

به نظر می رسد بازی رفت را مساوی کرده ایم! بازی برگشت مانده است و آن هم مرحله اجرای تفاهم است. برد قطعی ما در این مرحله معلوم می شود؛ هوشیار باشیم.

مکانیسم ماشه، پاشنه آشیل (چشم اسفندیار) است. با تبیین دقیق حقوقی در سطح بین المللی، راه سوءاستفاده را ببندیم.

تاکید رهبری بر طی شدن مسیر قانونی و توجه به مسائل ملی، اهمیت راهبردی دارد.

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۵-۰۷ ۱۱:۳۱فاطمه شریعت پسند 0 0

    آقای ضرغامی جنابعالی بهتر است چیزی نگویید چون دل مردم ما بیش از هر چیزی از دست جبهه گیری های خصمانه و مغرضانه شما علیه دولت محترم تدبیر و امید و خضوضاً تیم توانمند هسته ای پر است. اکنون هم خلف شما سرافراز درست جا پای شما گذاشته و دقیقاً به همان شدت و حدت نوک حملات خود را علیه دولت و تیم قدرتمند مذاکره کننده هسته ای نشانه گرفته است. اگر کمی منصف و عادل بودید قدری به موافقان هم مجال می دادید نه این که بلندگوی رسانه ملی کلا تندروها و کاسه های دغ تر از آش است که با گستاخی تمام خود را دلسوزتر از و جلوتر از مقام معظم رهبری می پندارند.
                                

نظر شما