شناسهٔ خبر: 102761 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جوکار در تذکر شفاهی:

شاهد واردات بی‌رویه کالاهای تقلبی به کشور هستیم

محمدصالح جوکار43 عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت:علی رغم تاکید برای استحکام ساخت قدرت درونی نظام و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ،شاهد واردات بی رویه کالاهای تقلبی به کشور هستیم.

به گزارش «نماینده» ، محمدصالح جوکار  نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: علیرغم بیانات مقام معظم رهبری در مخالفت با آزادسازی واردات و توجه به نیروی درون زای کشور برای استحکام ساخت قدرت درونی نظام و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، شاهد واردات بی رویه کالاهای تقلبی به کشور هستیم. از جمله توافقنامه تجارت ترجیحی منجر به باز شدن بازارهای کشور بر روی طیف وسیعی از کالاهای مصرفی در پیش رو داشتیم.

وی افزود:‌ استان یزد با تمام ظرفیت ها و توانمندی هایی که دارد درست نیست از مشکل بی آبی رنج ببرد؛ هر قطره آبی که در اختیار مردم یزد قرار بگیرد به شکوفایی کشور کمک می شود و ارزش افزوده زیادی برای کشور ایجاد می کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌مردم یزد انتظار تخصیص اعتبار به آبرسانی این استان دارند که این موضوع با روش فاینانس که در بودجه 94 آمده است قابل حل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به واردات کالا به ایران بین 43 تا 58 درصد ارزش آن یارانه تعلق می گیرد که تبعات نامطلوب آن صنایع اشتغال زا را هدف قرار داده است که در این خصوص به وزیر صنعت تذکر می دهم.

نظر شما