شناسهٔ خبر: 102558 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طاهری مطرح کرد

تاکید صداوسیما بر عدم ارسال نامه‌ شورای نظارت پیرامون عدم همکاری با برخی هنرمندان

صداوسیما سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسئولان صدا و سیما عنوان کردند که نامه‌ای در مورد مصوبه هیأت نظارت در مورد عدم همکاری با هنرمندانی که تصاویر مستهجن از خود منتشر می‌کنند به دست ما نرسیده و آنچه دریافت شده در قالب مصاحبه بوده است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، ‌ با اشاره به مصوبه هیأت نظارت بر صدا و سیما در مورد قطع همکاری رسانه ملی با هنرمندان و مجریانی که در شبکه‌های مجازی تصاویر نامناسب از خود منتشر می‌کنند، گفت: سازمان صدا و سیما در ارتباط با اجرای این مصوبه اعلام گرده است که تاکنون نامه رسمی از هیأت نظارت به ما ارسال نشده و آنچه را دریافت کرده‌ایم در قالب مصاحبه اعضای هیأت و مکاتبات غیررسمی بوده است.

وی افزود: طبق مقررات نامه‌ای که در ارتباط با این قبیل موضوعات تنظیم و ارسال می‌شود باید با امضای تمام اعضای هیأت و در قالب نامه رسمی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش هیأت نظارت بر صدا و سیما طی مصوبه‌ای اعلام کرد که رسانه ملی باید با هنرمندان و مجریانی که در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی تصاویر مستهجن و نامناسب از خود منتشر می‌کنند، همکاری خود را قطع و به آنها اجازه فعالیت در این سازمان را ندهد.

نظر شما