شناسهٔ خبر: 102455 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

ابراهیم کارخانه‌ای در گفتگو با «نماینده»:

برای کمیسیون ویژه بررسی برجام هیچ لیستی وجود ندارد/ اسامی کمیسیون ویژه با نظر اعضای فراکسیون اصولگرایان در مجمع عمومی تصمیم گیری میشود

ابراهیم کارخانه ای/2 رئیس کمیته هسته ای مجلس با اشاره به اینکه اصولگرایان در رابطه با ارائه لیست هیچگونه تصمیمی اتخاذ نکرده اند گفت: قرار است در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان این موضوع مطرح شده و در مورد انتخاب اسامی نیز با نظر اعضا تصمیم گیری خواهد شد.

ابراهیم کارخانه‌ای رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در گفت‌وگو با «نماینده» درخصوص انتشار لیست اعضای انتخابی برای «کمیسیون ویژه بررسی برجام» در برخی رسانه ها اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: چنین لیستی وجود ندارد و در این رابطه هیچگونه اطلاع رسانی به نمایندگان صورت نگرفته است.

نماینده مردم همدان خاطرنشان کرد: اصولگرایان در رابطه با ارائه لیست هیچگونه جلسه یا نشستی تشکیل نداده، تصمیم مشخصی اتخاذ نکردند و لیستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: قرار است در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان این موضوع مطرح شده و در مورد انتخاب اسامی نیز با نظر اعضا تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است اخیرا نام تعدادی از نمایندگان در قالب لیست به عنوان افرادی که برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی برجام مطرح هستند در رسانه ها منتشر شده بود.

لازم به ذکر است اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی نیز در مصاحبه با «نماینده» از وجود چنین لیستی اظهار بی اطلاعی کرد.

 

 

نظر شما