شناسهٔ خبر: 102413 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

محبی:

روحانی به مردم وعده رفع مشکلات اقتصادی داده بود نه صرف توافق هسته‌ای

ابراهیم محبی43 نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شعارهای پیاپی برخی دولتی‌‌ها مبنی بر اینکه، دولت به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرده است، گفت: وعده آقای روحانی به مردم رونق اقتصادی بود نه صرف توافق هسته‌ای.

به گزارش «نماینده» محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بنرهای "من به وعده انتخاباتی خود عمل کردم" که در برخی شهرها با تصاویر رئیس جمهور نصب شده است، گفت: ما از اینکه دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای برای رفع مشکل هسته‌ای تلاش کرده تشکر می‌کنیم و مجلس نیز در این زمینه تمام همکاری لازم را با دولت داشته است اما باید گفت که توافق هسته‌ای با ۱+۵ به معنای عمل به وعده های انتخاباتی نیست.

وی گفت: دولت رفع مشکل هسته‌ای را هم برای رونق اقتصادی در برنامه داشت، لذا باید گفت مردم تنها با رفع مشکلات اقتصادی و رونق اقتصادی می‌توانند بپذیرند که آقای روحانی به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرده است؛ توافق هسته‌ای زمانی برای مردم مطلوب است که با رونق اقتصادی همراه باشد و مشکل تولید و بیکاری جوانان را رفع کند و اینکه فی نفسه بگویند ما توافق کرده‌ایم، نمی‌تواند رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه، مردم تا زمانی که شاهد اشتغال جوانان خود و رونق اقتصادی نباشد، عمل به وعده‌های انتخاباتی را قبول نخواهند کرد، تصریح کرد: مجلس به عنوان نهادی که خود را در کنار دولت می‌داند، در رفع مشکلات اقتصادی، دولت را یاری خواهد کرد. مردم از مجلس انتظار دارند که با استفاده از شان نظارتی خود مشکلات اقتصادی آنها را پیگیری کند.

محبی گفت: متاسفانه در دو سال گذشته نه تنها شاهد رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار نبوده‌ایم بلکه برخی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با افزایش قیمت بالا مواجه بوده و از همه مهمتر اینکه، رکود اقتصادی بر کشور حاکم شده است که دولت باید با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فضای رونق را در کشور دنبال کند.

نظر شما