شناسهٔ خبر: 102384 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کاتب در واکنش به اظهارات مسئولان دانشگاه آزاد:

اینکه مجلس در جهت انضباط اداری دانشگاه آزاد قدم بردارد، ناراحتی ندارد

غلامرضا کاتب43 نماینده مردم گرمسار در مجلس با اشاره به طرح مجلس در جلوگیری از اخراج بی‌ضابطه کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد گفت: هدف مجلس ایجاد انضباط اداری در دانشگاه آزاد است.

به گزارش «نماینده» غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات مسئولان دانشگاه آزاد درباره اخراج اعضای هیئت‌علمی و نیروهای رسمی و قراردادی این دانشگاه و طرحی که قرار است برای جلوگیری از این مسئله در مجلس مطرح شود، اظهار داشت: هدف از این طرح جلوگیری از اخراج بی‌ضابطه کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد براساس سلایق شخصی است.

وی با اشاره به اظهارات روز گذشته یکی از مسئولان دانشگاه آزاد، گفت: اگر این طرح تصویب شد و دانشگاه آزاد هم کسی را اخراج نکرد، ایرادی ندارد. آنها چه نگرانی از تصویب قانونی دارند که قرار است این دانشگاه را در مسیر انضباط اداری قرار دهد، اینکه ناراحتی ندارد.

این نماینده مجلس افزود: این طرح مجلس پاسخی منطقی و قانونی در جهت منافع کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد است. اینکه مسئولان دانشگاه آزاد بدانند کارکنان و اعضای هیئت‌علمی ابزار نیستند که در جهت منافع مسئولان دانشگاه آزاد باشند، بلکه نیروهایی هستند که عمر و زندگی‌شان را برای تعلیم و تربیت مصرف کردند و حرمت‌شان باید حفظ شود.

در هفته‌های گذشته اخباری درباره اخراج برخی از کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد مطرح شد.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس هفته گذشته در صحن علنی مجلس از تهیه طرحی از سوی ۱۱۵ نماینده مجلس برای رفع مشکل اخراج بی‌ضابطه اعضای هیئت‌‌علمی و نیروهای رسمی و قراردادی دانشگاه آزاد به‌ دلیل خلأ قانونی موجود در این زمینه خبر داد که تهیه این طرح  در مجلس با واکنش برخی از مسئولان دانشگاه آزاد روبرو شد.

نظر شما