شناسهٔ خبر: 102063 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رادیو معارف خدعه های شیطان را برملا می کند

راديو43 رادیو معارف در برنامه «به رنگ خدا» به معرفی گام ها و دسیسه های شیطان برای ایجاد انحراف در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی می پردازد.

به گزارش «نماینده» ، برنامه به رنگ خدا از فردا (شنبه) تا هشتم مرداد ماه با محوریت آیه ۲۱ سوره مبارکه نور، شیوه های مراقبه در برابر وسوسه های شیطان را از منظر آیات وحی به مخاطبان ارائه می کند.  
این آیه می فرماید: یا ایهاالذین امنوا لاتتبعوا خطوات الشیطان یعنی ای کسانی که ایمان آورده اید از گام های شیطان پیروی نکنید.
حجت الاسلام سیدرضا مودب مدیر گروه علوم قرآن و حدیث و عضو هیات علمی دانشگاه قم در این برنامه به ارائه نکات کاربردی برای اجتناب از خدعه های شیطان می پردازد.
برنامه به رنگ خدا در هفته نخست مرداد هر روز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ پخش می شود و علاقمندان برای دریافت فایل صوتی این برنامه می توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه به رنگ خدا در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.
* تبیین آموزه های علومی در برنامه همای رحمت 
برنامه همای رحمت با هدف تبیین آموزه های علوی بر اساس بیانات حضرت امیرمومنان علی (ع) در نهج البلاغه، از جمعه دوم مرداد ماه هر هفته ساعت ۱۸ تا ۱۹ پخش می شود.
برنامه زنده ترکیبی مسابقه ای «همای رحمت» که با استقبال مخاطبان همراه شده کاری از گروه قرآن و اهل بیت(ع) است و علاقمندان برای شرکت در بخش مسابقه این برنامه می توانند به صفحه اختصاصی برنامه همای رحمت در سایت رادیو معارف مراجعه و یا با ارسال پیامک با مشخصات فردی به شماره ۳۰۰۰۰۵۵۳ ثبت نام کنند.
* در رادیو معارف کار نشد نداره
رادیو معارف در برنامه «مهربان باشیم» اهمیت کار وتلاش را در رسیدن به موفقیت از منظر تعالیم دینی تبیین می کند.
حجت الاسلام علی سرلک کارشناس علوم تربیتی و مشاوره در برنامه زنده «مهربان باشیم» با دستمایه قرار دادن ضرب المثل «کار نشد نداره» از لذت دستیابی به مقصود در شرایط سخت و دشوار و در نتیجه کار و تلاش خستگی ناپذیر، سخن می گوید.
این برنامه کاری از گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف است که در قالبی اجتماعی معرفتی، همراه با بخش های متنوع با نگاهی متفاوت به آموزه های اخلاقی ضرب المثل های ایرانی می پردازد و از شنبه سوم مرداد تا پنجشنبه هشتم مرداد از ساعت هفت تا هشت صبح پخش می شود.
 

نظر شما