شناسهٔ خبر: 102013 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تخفیف بلیت جانبازان علیرغم طلب نجومی از بنیاد شهید

هواپیما43 معاون بازرگانی هواپیمایی آسمان با بیان این‌که طلب ما از بنیاد شهید بابت ارائه بلیت‌های تخفیف دار به جانبازان نجومی است، گفت: هواپیمایی آسمان با وجود طلب بیش از ۱۴ ساله باز هم در تمامی پروازهای داخلی برای جانبازان سهمیه اختصاص می‌دهد.

به گزارش «نماینده»، صمد امین‌زاده با بیان این‌که در تمامی پروازهای داخلی برای جانبازان سهمیه در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: در هر پرواز حداقل ۵ بلیت تخفیف‌دار ۵۰ درصدی در اختیاز خانواده شهدا و جانبازان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه در پرواز ۶۰ نفره ۵ بلیت و در پرواز ۹۰ نفره ۶ تا ۷ درصد صندلی پروازی به جانبازان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان این‌که ۵۰ درصد بهای بلیت از خانواده شهدا و جانبازان دریافت می‌شود، یادآور شد: بر اساس قانون بقیه بهای بلیت (۵۰ درصد)   را باید بنیاد شهید و امور ایثارگران به حساب شرکت‌های هواپیمایی اسمان و ایران‌ایر به‌عنوان دو ایرلاین ارائه دهنده این خدمات واریز کند.

معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی آسمان در عین حال افزود: با وجود مکاتبات بسیار با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری اما هنوز نتیجه‌ای در خصوص وصول طلب‌هایمان از بنیاد شهید و امور ایثارگران حاصل نشده است.

امین‌زاده با تاکید بر این‌که همچنان به ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران ادامه می‌دهد در پاسخ به این پرسش که میزان طلب هواپیمایی آسمان بابت ارائه بلیت تخفیف‌دار چه میزانی است، اظهار کرد: میزان طلب ما یک عدد نجومی و بزرگی است، از زمان وضع قانون (حدود ۱۵ سال پیش) شرکت های هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر اقدام به اختصاص بلیت‌های تخفیف‌دار به خانواده شهدا و جانبازان کرده‌اند.

نظر شما