شناسهٔ خبر: 101953 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: ریشه

رهبر انقلاب کدام رییس جمهور را فراری با لباس زنانه خطاب کردند؟ +عکس

منصورهادی " آن رئیس جمهوری که در حسّاس‌ترین مقطع استعفا میدهد برای اینکه خلأ سیاسی ایجاد کند، بعد هم با لباس زنانه از کشورش فرار میکند، مشروعیّت دارد؟

به گزارش «نماینده»، " آن رئیس جمهوری که در حسّاس‌ترین مقطع استعفا میدهد برای اینکه خلأ سیاسی ایجاد کند، بعد هم با لباس زنانه از کشورش فرار میکند، مشروعیّت دارد؟ این رئیس‌جمهور حق دارد از یک کشور دیگر بخواهد که به کشورش حمله کنند، مردم را بکشند؟ الان نزدیک چهار ماه  یا سه ماه و خرده‌ای  است که دارند یمن را میکوبند. چه کسی را میزنند؟ مساجد را میزنند، بیمارستان‌ها را میزنند، شهرها را میزنند، خانه‌ها را میزنند، مردم بی‌گناه را میکشند، بچّه‌ها را میکشند؛ جرم اینها چیست؟ "

منصورهادی

این بخشی از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در مورد وضعیت اسف بار یمن بود. رییس جمهور فراری این کشور منصور هادی در بدترین برهه اختلافات داخلی از خاک کشورش گریخت و در عربستان گدایی حمله به مردم بی دفاع کشورش کرد! اینچنین خیانتهایی را تاریخ به خود زیاد دیده است اما اخیرا عکس جالبی در فضای رسانه ای دنیا منتشر شده که ظاهرا " منصور هادی " (رییس جمهور فراری یمن) را به تصویر کشیده که در اتاق عملیات حمله به یمن ! نشسته و در حال کمک های رساندن راهبردی و هم دستی با عربستان برای قتل عام مردم کشورش است. این عکس اخیرا در فضای رسانه ای سر و صدای زیادی هم براه انداخته است و  تبدیل به نمادی واقعی از اوج خیانت یک رییس جمهور به خاک و مردم کشورش است.

 

نظر شما