شناسهٔ خبر: 101490 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمادگی لازم پلیس راهور تهران برای مدیریت بار ترافیکی بازگشت مسافران/ پیش‌بینی ترافیک پرحجم از ساعت ۱۸ تا ۲۴

ترافیک 43 جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی لازم و کامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای مدیریت بار ترافیکی بازگشت مسافران در ورودی‌های تهران و سطح شهر خبر داد.

به گزارش «نماینده» سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، در مورد تمهیدات پلیس راهور تهران برای مدیریت بار بازگشت مسافران عید سعید فطر اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آمادگی لازم و کامل برای مدیریت بار ترافیکی در ورودی‌های تهران و سطح معابر تهران را دارد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: ورودی‌های شهر تهران گسترده است و با توجه به آنکه بار ترافیکی پخش می‌شود، تا این لحظه مشکلی نداشته‌ایم، ولی پیش‌بینی می‌شود در ساعات پایانی روز و اوایل شب یعنی از ساعت ۱۸ تا ۲۴ بار پرحجم بازگشت مسافران را شاهد باشیم.

سرهنگ عابدی در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اعمال محدودیت‌های خاص در ورودی‌ها برای مدیریت بار ترافیک بیان داشت: ما هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و ورودی‌های شهر تهران باز است و همه عوامل راهور را در ورودی‌های مستقر کرده‌ایم تا اگر خدای‌نکرده تصادف یا خرابی خودرو به وقوع پیوست، بتوانند در اسرع وقت مدیریت کرده تا بار ترافیکی یا مشکل خاصی حادث نشود.

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که بعید است حتی در پیک عصر و شب مشکلی به وجود آید، خاطرنشان کرد: با همه این موارد، عوامل پلیس راهور در معابر، بزرگراه‌ها و ورودی‌های شهر تهران مستقر هستند و تا صبح نیز حضور فعال خواهند داشت تا در صورت نیاز بتوانند هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

نظر شما