شناسهٔ خبر: 101483 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: نود

بمب به پرسپولیس نیامد!

ضرغام اسماعیل ملی‌پوش چپ پا و جوان عراقی که یکی از گزینه‌های مورد نظر برانکو بود با تیم قبلی خود یعنی پلیس عراق به توافق رسید و یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.

به گزارش«نماینده» ضرغام اسماعیل ملی‌پوش چپ پا و جوان عراقی که یکی از گزینه‌های مورد نظر برانکو بود با تیم قبلی خود یعنی پلیس عراق به توافق رسید و یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد. به گزارش شبکه العراقیه مسئولان باشگاه پلیس تصمیم گرفتند این ملی‌پوش مستعد خود را برای یک فصل دیگر حفظ کنند. این در حالی بود که رسانه‌های ایران مدتی بود که روی جذب این بازیکن چپ پا مانور می‌دادند و او را بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آوردند و...

در این خصوص مسئولان رده بالای پرسپولیس نیز با قاطعیت صحبت می‌کردند و حتی روز دوشنبه نیز گفته می‌شد با اینکه ضرغام از باشگاه الوصل امارات پیشنهاد دارد اما حاضر است با ۳۰۰ هزار دلار کمتر در تهران بازی کند و اخباری از این قبیل.

هفته قبل پس از اینکه یاران ضرغام مقابل تیم النجف بازنده شدند این تیم نجف بود که برای اولین بار توانست به عنوان قهرمانی لیگ عراق دست یابد.

نجفی‌ها در دیدار مقابل نیروی هوایی با نتیجه ۵ بر ۶ در ضربات پنالتی برنده شدند. در این دیدار نوری صبری دروازه‌بان تیم النجف خوش درخشید و سه ضربه حریف را مهار کرد. صبری همان دروازه‌بانی است که فرهاد کاظمی از تیم مس کرمان حکم اخراجش را صادر کرد. همچنین شبکه العراقیه طی یک برنامه مجزا به حضور بازیکنان این کشور در فوتبال ایران اشاره کرد و کارشناس برنامه به حضور کرار جاسم در تیم استقلال اشاره کرد و گفت: کرار با قرارداد ۴۰۰ هزار دلاری به تیم استقلال ایران ملحق شده است که میهمان برنامه معتقد بود اگر ضرغام هم به تیم پرسپولیس می‌پیوست می‌توانست تجارب جدیدی در فوتبال کسب کند. به هر صورت این بازیکن چپ پا هم با تیم سابقش قرارداد بست تا لااقل پرسپولیس یا سایر تیم‌های ایرانی دیگر دنبال این سوژه نروند ضمن اینکه برانکو نیز بازیکن چپ پای مورد نظرش را از تیم پیکان جذب کرد که در تیم‌ملی امید هم عضویت دارد.

نظر شما