شناسهٔ خبر: 101383 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خبر ورزشی

سوال خدادادعزیزی از مسئولان مذاکرات هسته‌ای

خداداد عزیزی 43 به بهانه توافق هسته‌ای با خداداد سر صبحت را باز کردیم که گفت: الان که توافق شده و اقتصاد رونق می‌گیرد چه تبعاتی خواهد داشت؟ امیدوارم ثروتمندان تنومندتر و فقرا نحیف‌تر نشوند اما دوست دارم بدانم آب، برق، گاز و تلفن ارزان‌تر می‌شود؟ خودروسازان کیفیت خودرو را افزایش و قیمت آن را کاهش می‌دهند؟

به گزارش «نماینده» به بهانه توافق هسته‌ای با خداداد سر صبحت را باز کردیم که گفت: الان که توافق شده و اقتصاد رونق می‌گیرد چه تبعاتی خواهد داشت؟ امیدوارم ثروتمندان تنومندتر و فقرا نحیف‌تر نشوند اما دوست دارم بدانم آب، برق، گاز و تلفن ارزان‌تر می‌شود؟ خودروسازان کیفیت خودرو را افزایش و قیمت آن را کاهش می‌دهند؟ به نظر من خود ما مردم ایران باید خودمان را راستی‌آزمایی کرده و برای جاری شدن صداقت، شرافت و درستکاری به توافق واقعی برسیم و آن را به اجرا بگذاریم.
 
وقتی دلمان برای همدیگر نسوزد چگونه انتظار داریم دل کشورهای بیگانه با دید و فرهنگی کاملاً متفاوت برای ما بسوزد. متأسفانه زندگی‌ها به سمتی می‌رود که خواهر و برادر کمتر برای هم دل می‌سوزانند چه برسد به همسایه، همشهری و هموطن! کار تعداد زیادی از ما شده مسخره کردن یکدیگر، لطیفه درست کردن برای قومیت‌ها، تهمت ‌زدن به آدم‌ها و اصلاً فراموش کرده‌ایم ایرانی هستیم. اگر در یک خانه برادری حتی در دعوا به برادر دیگرش فحش پدر بدهد در واقع به پدر خودش فحش داده است. حکایت آدم کشور جهان سومی همین است که دنبال آباد کردن منزلش است و آدم کشور جهان اولی که دنبال آباد کردن کشورش رفته.
 
خداداد ادامه داد:‌ توافق هسته‌ای ۲ نفر را در فوتبال حسابی خوشحال کرد و آن ۲ نفر رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی هستند چون به خواست‌شان می‌رسند. کفاشیان می‌تواند پول کروش را بپردازد و او هم به دستمزدش می‌رسد که در کار حرفه‌ای حقش است البته امیدواریم کفاشیان حواسش به پول واریزی فیفا باشد و به همه جای فدراسیون دست بکشد و یک دفعه کل قرارداد کروش را نپردازد.
 
خداداد ماه رمضان را در مشهد سپری کرده و دیروز هنگام صحبت با ما در صف خرید حلیم بود! از او پرسیدیم مگر آشنا نداری که توی صف ایستاده‌ای که جواب داد: همین مانده که صف را رعایت نکنم و توی شهر خودم بگویند از اسمش سوءاستفاده می‌کند. مردم لطف دارند و اصرار می‌کنند بفرمایید جلو و بنده هم عرض می‌کنم قانون و اخلاق برای همه یکی است از کارگر ساده گرفته تا وزیر!
 
عزیزی قرار است در برنامه خندوانه رامبد جوان شرکت کند. او در همین خصوص گفت: احتمالاً عید فطر به تهران سفر کنم. در مشهد هر شب خودمان با دوستان خندوانه داریم. دور هم جمع می‌شویم و سوژه برای خنده زیاد است. خداداد شاد بود و از او سؤال کردیم چه سوژه قابل تعریفی داری که خوانندگان هم شاد شوند؟
 
حماسه‌ساز ملبورن گفت: ۲ شب مجبور شدم سریال ترکیه‌ای ببینم چون بقیه هم تماشا می‌کردند و درست نبود بگویم یک کانال دیگر بزنید که پایتخت خودمان را ببینم. خلاصه در سریال دیدم همه دنبال قتل، تجاوز، خیانت و خلاف هستند وسط سریال مدام آگهی بازرگانی پخش می‌شود با این مزمون که ترکیه مکانی امن با آرامش و لذت برای زندگی! خلاصه توی سریال وضعیت کشور دوست و همسایه از زندان آلکاتراس بدتر بود و اینجوری باشد من کلاهم بیفتد آنجا نمی‌روم.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۲۳:۱۰ 0 1

    درود بر غیرت شما
                                

نظر شما