شناسهٔ خبر: 101377 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آل‌سعود به مجازات الهی گرفتار می شود/ نباید راه برای ورود انگلیس به کشور باز شود

دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نباید با نهایی شدن توافقات و منعقد شدن تفاهم‌نامه راه برای ورود آمریکا و انگلیس به کشور باز شود، بلکه باید راه‌های نفوذ آنها را مسدود کرد، چراکه ممکن است این کشورها دوباره علیه ایران توطئه کرده و از پشت به ما خنجر بزنند.

به گزارش «نماینده» آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: نباید با نهایی شدن توافقات و منعقد شدن تفاهم‌نامه راه برای ورود آمریکا و انگلیس به کشور باز شود، بلکه باید راه‌های نفوذ آنها را مسدود کرد، چراکه ممکن است این کشورها دوباره علیه ایران توطئه کرده و از پشت به ما خنجر بزنند.

وی بیان کرد: اگر ملت و دولت ایران می‌خواهد روی پای خود بایستد و مشکلات را حل کند، باید بداند که این موضوع با اتکا به نیروی داخلی محقق خواهد شد و نباید چشم خود را به دست دیگران بدوزیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران نیز باید همچون گذشته با جدیت و عزمی راسخ در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... حضور داشته و با تلاشی مضاعف و با تکیه بر توان خود مشکلات را رفع کند.

دری‌نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه ایران به الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است،   خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد صادر شدن این انقلاب عظیم و ظهور بیداری اسلامی در جهان هستیم که قطعاً این موج بیداری تا پیروزی نهایی مسلمانان ادامه خواهد داشت.

به گفته وی؛ امروزه گروهک تروریستی داعش استخوانی در گلوی جهان اسلام است و کسانی که این گروه تکفیری را شکل داده و حمایت می‌کنند هنوز نمی‌دانند که شر گروه تکفیری داعش گریبانگیر آنان نیز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: جنون آل‌سعود و حمله نظامی به یمن از جنایات داعش نیز دلخراش‌تر و وحشیانه‌تر است که در ۱۰۰ روز گذشته مردم بی‌گناه این کشور را مورد حمله و کشتار قرار داده است.

دری‌نجف آبادی تأکید کرد: قطعاً آل‌سعود و همدستانش در منطقه به مجازات الهی گرفتار می‌شوند و از خدا می‌خواهیم دست متجاوزان را از سرزمین‌های اسلامی کوتاه کند.

وی افزود: امروزه و با توجه به شرایط منطقه جوانان وظیفه خطیری را در حوزه حفظ اقتدار و قدرت کشور بر عهده دارند و این قشر باید تلاش کند تا به ابزاری برای تحقق اهداف دشمن در کشور تبدیل نشود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان داشت: امروزه ایران به جزیره‌ای امن در دریای مواج منطقه تبدیل شده که دولت و ملت ایران باید هوشیارانه و با زمان شناسی برای مبارزه با توطئه‌های دشمن آماده باشند.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: هم‌اکنون جمعیت جهان اسلام یک چهارم جمعیت کل جهان است که این امر به مثابه وجود ظرفیتی مناسب برای اشاعه فرهنگ و دین اسلام است به شرط آن که افرادی مانند آل‌سعود از پشت به مسلمانان خنجر نزده و وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند.

وی در پایان تأکید کرد: امروزه جهان اسلام به دلیل مداخلات و تفرقه‌افکنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و ... با مشکلات بسیاری روبه‌رو است که انتظار می‌رود مسلمانان با بصیرت و وحدت توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

نظر شما