شناسهٔ خبر: 101268 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کوهکن:

"استکبارستیزی" تعطیل بردار نیست

کوهکن رئیس کمیته انتخابات جبهه پیروان گفت: تا زمانی که تغییرات ماهوی در رفتار، انتظارات و دیدگاه غربی‌ها خصوصاً آمریکایی‌ها با مردم دنیا ایجاد نشود، نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش «نماینده» محسن کوهکن رئیس کمیته انتخابات جبهه پیروان خط رهبری درباره روحیه استکبارستیزی مردم با وجود توافقات هسته‌ای، اظهار داشت: در مذاکرات اخیر درباره موضوعات هسته‌ای صحبت شده و در مورد خوی، روش، سوابق و عملکردی که غربی‌ها و آمریکایی‌ها با نهضت‌های مردمی دارند و حمایت‌هایی که آنها از رژیم‌های دیکتاتور می‌کردند، صحبت و تفاهم نکردیم.

وی ادامه داد: اینکه جمهوری اسلامی ایران مذاکرات هسته‌ای را با نرمش قهرمانانه براساس سیاست برد برد انجام داد و امتیازاتی گرفت و امتیازاتی داد، به معنی تغییر دیدگاه ما در مورد خوی، صفت و آنچه با حاکمیت آمریکا در خصوص منافع مشروع دیگر کشورها عجین شده، نیست.

رئیس کمیته انتخابات جبهه پیروان افزود: تا زمانی که تغییرات ماهوی در رفتار، انتظارات و دیدگاه غربی‌ها خصوصاً آمریکایی‌ها با مردم دنیا ایجاد نشود و آنها از شیطان صفتی و شیطان رفتاری دست برندارند، ما براساس مبانی اعتقادی نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و طبیعی است که همیشه در تقابل با آنها و نقطه مقابل آنها هستیم.

کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: مقوله استکبارستیزی تعطیل بردار نیست.

نظر شما