شناسهٔ خبر: 101219 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

شوک فرانسه به برزیل/ ایتالیا برنده ماراتن والیبال

لیگ جهانی والیبال تیم ملی والیبال فرانسه با پیروزی مقابل برزیل، میزبان مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۵ نخستین شوک را به این مسابقات وارد کرد.

به گزارش «نماینده»، در نخستین روز فینال لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال در ریو دو ژانیرو تیم‌های فرانسه و ایتالیا حریفان خود را شکست دادند.

در نخستین دیدار و در گروه I تیم فرانسه برابر برزیل میزبان این مرحله از مسابقات به برتری ۳ بر یک دست یافت تا نخستین شوک را به این مسابقات وارد کند.


در این بازی برزیل ست نخست را به سختی و با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ برابر حریف سختکوش خود برنده شد اما در سه ست بعدی این فرانسه بود که به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۱۹ به برتری دست یافت تا ۳ امتیاز ارزشمند این بازی را به خود اختصاص دهد. آمریکا دیگر تیم این گروه است.

پیروزی سخت ایتالیا برابر صربستان

 در دیدار دوم شب اول و در گروه J تیم ملی والیبال ایتالیا هم با نتیجه نزدیک ۳-۲ موفق به شکست صربستان شد.

در این بازی تیم ملی ایتالیا در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۹ صربستان را شکست داد و شاگردان نیکولا گربیچ نیز ست‌های دوم و چهارم را با حساب ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان دادند. لهستان دیگر تیم این گروه است.

در پایان این دیدار، لوکا وتوری و فیلیپو لانزا هر کدام ۲۰ امتیاز برای ایتالیا و الکساندر آتاناسیویچ ۲۶ امتیاز برای صربستان کسب کردند.

مائورو بروتو، سرمربی تیم ملی ایتالیا ۳ روز قبل، ۴ بازیکن اصلی تیمش را به دلیل بی نظمی از تیم اخراج کرد و به ایتالیا برگرداند.

نظر شما