شناسهٔ خبر: 100989 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: جبهه جهانی مستضعفین

عجیب‌ترین تهدیدات داعش +عکس

داعش 43 تهدیدات عجیب و خنده‌دار داعش از فتح تهران گرفته تا ذبح کارمندان توییتر به یکی از سوژه‌های رسانه‌های عربی تبدیل شده است.

به گزارش «نماینده»، گروهک تروریستی داعش از زمان شکل‌گیری تاکنون، تهدیدات عجیب و غریب و گاه خنده‌داری علیه قدرت‌های جهانی داشته است.

سایت خبری "بوابه فیتو" چندین مورد از تهدیدات عجیب داعش را ذکر کرده است:

۱- فتح ایران و کشورهای منطقه: ابو محمد عدنانی سخنگوی داعش طی ویدئویی اعلام کرد؛ ما مصر، تهران، عربستان، افغانستان، قطر، ابو‌ظبی، عراق و عمان را فتح خواهیم کرد!

تهدید داعش


۲- منفجر کردن کاخ سفید، برج ایفل و ساعت بیگ بن(برج ساعت انگلیس) : عدنانی در ادامه تهدیدات خود عنوان کرد، ما پاریس را قبل از روم و اندلس فتح و کاخ سفید، ساعت بیگ بن و برج ایفل را منفجر خواهیم کرد.

۳- قطع سر مجسمه آزادی آمریکا: داعش روز یکشنبه گذشته عکسی از نیویورک منتشر کرد که نشان می‌داد این شهر در آتش می‌سوزد و اعضای داعش سر مجسمه آزادی را قطع کرده و پرچم این گروهک را در دست آن قرار داده‌اند.
 

تهدید داعش
۴- ذبح کارمندان شبکه اجتماعی توییتر: داعش به دنبال مسدود شدن حساب کاربران خود در توییتر، جک دورسی مؤسس این شبکه اجتماعی را تهدید کرد که وی و تمامی کارمندانش توسط اعضای داعش به قتل خواهند رسید.

نظر شما