شناسهٔ خبر: 100938 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کنسرت یگانه، فلاحی، سیروان و زانیار خسروی در مردادماه

کنسرت موسیقی/431 سیروان خسروی، محسن یگانه، مازیار فلاحی و زانیار خسروی پس از ماه رمضان تور کنسرت های خود را از پایتخت آغاز می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، مدیر روابط عمومی شرک فرهنگی هنری «آوای فروهر» با اعلام این خبر گفت: پس از یک ماه وقفه بار دیگر کنسرت‌ها با اجرای سیروان خسروی، مازیار فلاحی، محسن یگانه و زانیار خسروی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مخاطبان از کنسرت سیروان خسروی اظهار داشت: این کنسرت که در شب تولد سیروان خسروی (۴ مرداد) برگزار می‌شود، تنها کمتر از ۲۴ ساعت پس از آغاز بلیت فروشی‌اش، تمامی بلیت‌های آن به فروش رفت، بر همین اساس ما تصمیم داریم این کنسرت را بار دیگر تمدید کنیم که تاریخ آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

حسینی همچنین با اشاره به جزییات دیگر اجراهای این شرکت گفت: پس از این کنسرت، مازیار فلاحی روز ۱۳ مرداد پس از مدت‌ها در تهران کنسرت برگزار می‌کند. فلاحی در این کنسرت ضمن اجرای قطعات آلبوم «ماه هفتم»، قطعات محبوبی از آلبوم های «لعنت به من» و «قلب یخی» را نیز برای مخاطبانش به مرحله اجرا در خواهد آورد.

او همچنین تشریح کرد: زانیار خسروی در تاریخ ۲۷ مرداد و محسن یگانه نیز در تاریخ ۳۰ مرداد کنسرت های خود را برگزار می‌کنند. در این بین محسن یگانه برای اولین بار در سالن بزرگ وزارت کشور به روی صحنه خواهد رفت.

نظر شما