شناسهٔ خبر: 100886 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم همدان و فامنین:

آزادراه ساوه - همدان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد

کارخانه ای نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: آزادراه ساوه - همدان در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نمانیده ابراهیم کارخانه‌ای امروز در همدان با بیان اینکه آزادراه ساوه – همدان به عنوان یک پروژه ملی در ادامه آزادراه کربلا قرار دارد، اظهار کرد: طول پروژه آزادراه ساوه – همدان ۱۷۵ کیلومتر است.

وی عنوان کرد: این پروژه از دو بخش ۸۵ کیلومتری تشکیل شده که بخش اول توسط استان مرکزی و بخش دوم توسط استان همدان احداث خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: ۵۰ درصد از این پروژه با مشارکت بخش خصوصی در سال ۷۸ شروع شد و تا بعد از سفر پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به استان سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده است گفت: ۳۰ کیلومتر از این پروژه از یک سال و نیم پیش باقی مانده است.

کارخانه‌ای عنوان کرد: در مدت یک سال و نیم گذشته تنها ۱۵ کیلومتر از این ۳۰ کیلومتر به اتمام رسیده و ۱۵ کیلومتر دیگر هنوز در دست اقدام است.

وی از تذکرات لازم به اداره راه و شهرسازی در راستای اتمام پروژه خبر داد و بیان کرد: اداره راه و شهرسازی متعهد شده تا دو ماه کاری بعد از عید این پروژه را به اتمام برساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: به طور حتم این پروژه در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد و برای ورود رئیس جمهور به استان آماده می‌شود.

این مسئول در پایان با تأکید بر اینکه پروژه آزادراه ساوه – همدان مشکل مالی ندارد از مسئولان مربوطه خواست این پروژه را هر چه زودتر به بهره‌برداری برسانند.

نظر شما