شناسهٔ خبر: 100780 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مرسوله‌ها را تحویل پست‌ خارجی می‌دهیم

در حالی که سرعت و کیفیت بالای پست‌های خارجی، مشتری‌های ایرانی را نیز به خود جلب کرده‌ است، مدیرعامل شرکت پست ایران می‌گوید: برای ارائه سرویس بهتر و رقابت با رقبای خارجی اخیرا همکاری با معروف‌ترین پست‌های خارجی را آغاز کرده‌ایم.

به گزارش «نماینده»، سرعت و کیفیت بالای پست‌های خارجی در مقابل پست رسمی ایران، همواره یکی از تفاوت‌های اصلی بارز تجارت دولتی و تجارت چابک خصوصی بوده است و برای مشتری‌هایی که مرسولات خارجی دارند همواره اولین گزینه پیش‌رو پست‌های معروف و معتبر خارجی است که در ایران نمایندگی‌های فعالی دارند.

حسین مهری در گفت‌وگو با فارس درباره برنامه پست برای رقابت با پست‌های خارجی، اظهارداشت: به تازگی شرکت پست مشارکت با شرکت‌های خارجی پستی را در دستور کار قرار داده و با شرکت‌های پستی TNT و DHL تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

مدیرعامل شرکت پست افزود: مسئولیت پست خدمات رسانی مطلوب به مردم است و به عنوان حاکمیت و دولت باید از هرکسی که بتواند این کار را انجام دهد، حمایت کنیم. برای مثال شرکت پست DHL با دارا بودن بیش از ۲۵۰ خطوط هوایی بزرگترین و منحصربه فردترین شبکه حمل و نقل هوایی و زمینی را دارد و چرا نباید از این پتانسیل برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم؟

وی ادامه داد: با این تفاهم‌نامه، شرکت پست در واحد بین‌الملل، مرسولاتی را به نیابت از پست‌های خارجی تحویل می‌گیرد و به پست‌های خارجی برای جابجایی سریع می‌رساند.

مهری گفت: البته قیمت پست‌های خارجی در بخش بین‌الملل بالاتر است و اگر کسی مایل باشد می‌تواند از قیمت پایین‌تر شبکه پستی ایران در بخش بین‌الملل استفاده کند.

نظر شما