شناسهٔ خبر: 100722 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علاءالدین بروجردی:

با توجه به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا مقاومت تیم هسته‌ای اجتناب‌ناپذیر است

بروجردی/2 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به اینکه آمریکا برای چندمین بار در روند مذاکرات نشان داده که غیرقابل اعتماد است مقاومت تیم هسته‌ای ایران و ایستادگی آنها در برابر زیاده‌خواهی آمریکا ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش «نماینده» علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵، گفت: آمریکا برای چندمین بار نشان داده که غیرقابل اعتماد است و در توافق صورت گرفته اخیر نیز یک بار دیگر قاعده بازی را به هم زد.

بروجردی در همین زمینه تصریح کرد: با توجه به اینکه آمریکا برای چندمین بار نشان داده که غیرقابل اعتماد است، مقاومت تیم هسته‌ای ایران و ایستادگی آنها برابر بازی سیاسی روانی و زیاده‌خواهی آمریکا ضرورتی اجتناب‌ناپذیر می‌باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به خطوط ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب و چارچوب‌های تعیین شده توسط شورای عالی امنیت ملی در بحث مذاکرات هسته‌ای مقاومت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان و به ویژه وزیر امور خارجه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اظهار داشت: ان شاءالله با ادامه همین مسیر تیم مذاکره‌کننده می‌تواند منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه مذاکرات محقق سازد.

نظر شما