شناسهٔ خبر: 100566 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مسعود شجاعی استقلالی می شود؟!

تیموریان،مسعود شجاعی 43 عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال تأکید کرد که کادر فنی این تیم درخواستی برای جذب مسعود شجاعی نداشته است.

به گزارش «نماینده» بهرام امیری در واکنش به شایعه مذاکرات باشگاه استقلال با مسعود شجاعی عنوان کرد: تا این لحظه کادر فنی درخواستی برای جذب مسعود شجاعی نداشته و طبعاً مذاکراتی هم از سوی ما با این بازیکن صورت نگرفته است.

وی در مورد نتیجه جلسه مذاکرات با برنو سزار بازیکن برزیلی اظهار داشت: هنوز با مدیربرنامه‌های این بازیکن جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم و امروز (یکشنبه) قصد داریم در این رابطه نشستی داشته باشیم.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در مورد بحث جذب قاسم دهنوی نیز گفت: فعلاً مذاکراتی با این بازیکن صورت نگرفته است. شاید هر لحظه کادر فنی بخواهد این بازیکن جذب شود، اما تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۵ ۰۲:۴۰محمد 0 0

    سلام؛ب نظر من تا اینجا ک بازیکن جذب کردین تقریبا خوب بوده ولی اگه میشود نکونام و شجاعی و یک مدافع خوب و انصار فرد جذب میکردین خیلی خیلی خوب میشود امیدوترم همین اتفاق رخ دهد از اقای امیری و نظری جویبا ی خواهش میکنم ب حرف هوداران هم گوش کنین ی تیم خوب ببندین  با تعصب باشه همین 
                                

نظر شما