شناسهٔ خبر: 100218 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کوثری: پذیرش هر گونه وعده شفاهی در مذاکرات اشتباهی بزرگ است

کوثری43 نماینده مردم تهران پذیرش هرگونه وعده شفاهی و غیرمکتوب را در مذاکرات هسته‌ای اشتباهی بزرگ خواند و گفت: ما حتی به وعده‌های مکتوب غرب نیز خوشبین نیستیم و احتمال دبه کردن درباره این وعده‌ها نیز وجود دارد.

به گزاش نماینده، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در تهران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به زیاده‌خواهی‌های دوباره غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای گفت: شیطان بزرگ یعنی آمریکا و دیگر مستکبران همیشه دارای یک روحیه نفاق‌آمیز هستند.

وی ادامه داد: کار این مستکبران همیشه بر همین اساس است که ابتدا توافق می‌کنند ولی پس از آن به زیر توافق می‌زنند همانطور که در لوزان نیز دیدیم که پس از توافق آنها بازی درآوردند.

کوثری با تاکید براینکه طرف مقابل علاقه‌ای به رسیدن به توافق واقعی ندارد اضافه کرد: دلیل این مسئله این است که آنها با اصل و اساس ایران اسلامی مشکل دارند و به همین دلیل وقتی کار به یک نتیجه مطلوب نزدیک می‌شود به زیر آن می‌زنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تیم مذاکره‌کننده ما با هوشیاری کامل مذاکرات را دنبال می‌کند تصریح کرد: این تیم باید خیلی قوی و محکم کار را دنبال کند تا به دنیا تفهیم کنیم که ایران به دنبال مذاکره با نتیجه است.

وی پذیرش هرگونه وعده شفاهی و غیرمکتوب در مذاکرات را اشتباهی بزرگ خواند و اظهار داشت: البته ما حتی به وعده‌های مکتوب طرف غربی نیز خوشبین نیستیم و احتمال دسته کردن در وعده‌های مکتوب آنها نیز وجود دارد.

نظر شما