شناسهٔ خبر: 100188 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

التماس دعای رهبر انقلاب از مردم+عکس

مراسم سوگواری امیرالمؤمنین(ع) با حضور رهبر انقلاب صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر مقام معظم رهبری پیامی را به نقل از رهبر انقلاب منتشر کرد تا مردم ایران در این شب ها ایشان را نیز در دعای خود سهیم کنند

به گزارش نماینده، شب قدر، شب رحمت خاص خداوند است. ویژگی‏‌هایی که شب قدر دارد، شب‏‌های دیگر ندارد، مانند نزول فرشتگان رحمت و «روح» (که فرشته بزرگ و با عظمت الهی است). همچنین برتری آن بر هزار ماه. به واسطه این ویژگی‌‏ها، اعمال انسان در این شب از عظمت خاصی برخوردار می‌‏شود. شب قدر یکی از مجاری فیض رحمت الهی است. در این شب خداوند رحمت خود را بر بندگان جاری نموده است، همان گونه که در بسیاری اوقات دیگر مانند ماه مبارک رمضان، اعیاد و روزهای خاصی که به عنوان «ایام الله» ذکر می‏‌شوند، رحمت بی شمار نازل می‌شود و یا توبه و وجود پیامبران و امامان معصوم، مجاری فیض و رحمت الهی شناخته می‌شوند.

صفحه منتسب به مقام معظم رهبری در آخرین پست ارسالی از مردم عزیز التماس دارند :
شب قدر
بنده هم از همه شما ملتمس دعا هستم.
از اول شب بيست وسوم تا اذان صبح، اين چند ساعت، سلام الهي و امن الهي و خيمه رحمت خداست. شب عجيبي است؛ بهتر از هزارماه. هزار ماه زندگي چقدر مي تواند برکات بوجود آورد و جلب رحمت کند! اين شب را قدربدانيد و آنرا به دعا و توجه و تأمل وتفکر درآيات خلقت و سرنوشت انسان و آنچه که خدا از انسان خواسته و بي اعتباري زندگي مادي بگذرانيد. در شب قدر، مشكلات عمومى مسلمين وكشور و مشكلات شخصيتان را باخدا طرح كنيد. به در خانه خدا برويد و به بركت ولي عصر از خداوند خواسته هايتان را بگيريد.
بنده هم از همه شما ملتمس دعا هستم.
رهبرانقلاب

اینستاگرام رهبر انقلاب

نظر شما