شناسهٔ خبر: 100144 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سلطانی: ادامه تحریم‌ها حرکت صنعت نفت را متوقف نمی‌کند

امیرعباس سلطانی43 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه تحریم‌ها در پیشرفت طرح‌های صنعت نفت مشکلاتی ایجاد می‌کند اما به معنی ساقط شدن این صنعت نیست.

به گزارش نماينده، امیر عباس سلطانی  با اشاره به اینکه هم اکنون در صنعت نفت برای اجرای طرح‌ها حدود ۵۰ میلیارد دلار سرمایه نیاز است گفت: قطعاً تأمین این رقم از سرمایه‌های داخلی کشور ممکن نیست.

وی با بیان اینکه رقیب ایران در پارس جنوبی در حال غارت سهم کشور است و ما در حال نظاره هستیم گفت: برای آن که به اهداف پیش‌بینی شده در صنعت نفت کشور دست پیدا کنیم نیازمند تکنولوژی‌های روز دنیا در این صنعت هستیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است که اگر تحریم‌ها ادامه یاید در این بخش‌ها با مشکل روبه‌رو خواهیم شد اما وزارت نفت باید این موضوع را مدیریت کند.   ادامه تحریم‌ها به معنی ساقط شدن نیست بلکه تنها به اهداف برنامه‌های خود دیرتر می‌رسیم.

سلطانی با تأکید بر اینکه با اجرای سیاست‌های اقتصادهای مقاومتی وزارت نفت می‌تواند با محدودیت‌ها تحریم مقابله کند عملکرد این وزراتخانه را در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مثبت ارزیابی کرد.

نظر شما