شناسهٔ خبر: 100129 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جیمز باند وارد صحنه تئاتر نمی‌شود/ برادوی در حسرت «۰۰۷»

جیمز باند،دنیل کرگ طی روزهای اخیر اخباری مبنی برای تولید تئاتر موزیکال «جیمزباند» منتشر شد اما کمپانی MGM و Danjaq به عنوان صاحب امتیاز آثار «جیمزباند» اعلام کردند که مجوزی برای تولید این تئاتر موزیکال صادر نکرده است.

به گزارش نماينده، طی بیانیه‌ای از سوی کمپانی صاحب‌امتیاز فیلم‌ها و آثار هنری  «جیمزباند»، ارائه هر گونه مجوزی برای تولید و اجرای تئاتر موزیکال «جیمزباند» به کارگردانی مری سالتزمن دختر تهیه‌کننده بنام فیلم‌های «جیمزباند» را تکذیب کرد. این در حالی است که بسیاری در انتظار این بودند که مأمور مخفی مطرح انگلستان را بر صحنه تئاتر ببینند.

روز سه‌شنبه در رسانه‌های بین‌المللی اخباری مبنی بر اینکه تئاتر موزیکال «جیمزباند» با کارگردانی مری سالتزمن تولید و در سال ۲۰۱۷ در تئاتر برادوی نیویورک یا لاس وگاس اجرا می‌شود، منتشر شد اما روز چهارشنبه این خبر از سوی کمپانی مترو گلدن مایر (MGM) و کمپانی Danjaq به عنوان صاحب‌امتیاز فیلم‌ها و آثار هنری «جیمزباند» از طریق بیانیه‌ای در صفحه فیس‌بوک «۰۰۷» حاوی این نکته که کمپانی هیچ مجوزی برای ساخت تئاتر موزیکال جاسوس ویژه انگلیسی به سالتزمن یا کمپانی تحت پوشش او ارائه نداده، تکذیب شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده که کمپانی MGM و Danjaq (تهیه‌کننده انگلیسی فیلم‌های جیمزباند)  برای حفظ حق کپی‌رایت آثار «جیمزباند» با یکدیگر همکاری دارند و اجرای تئاتر «جیمزباند» بدون اجازه آن‌ها امکانپذیر نخواهد بود.

نظر شما