شناسهٔ خبر: 100103 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ارتش یمن بیش از ۵۰ موشک به مواضع عربستان شلیک کرد

حمله به يمن43 ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به جنایات مستمر حکومت سعودی که از ششم فروردین همچنان ادامه دارد، بیش از ۵۰ موشک به مواضع نظامی این رژیم شلیک کردند.

به گزارش نماینده، یک منبع نظامی مسئول در یمن خاطر نشان کرد نیروهای شجاع ارتش و کمیته های مردمی، مواضع نظامی وابسته به دشمن سعودی را موشک باران کردند.
این منبع که با خبرگزاری رسمی یمن گفت و گو می کرد، اظهار داشت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، ۱۶ موشک به مواضع نظامی العطایا و الطلعه سعودی در منطقه جیزان در نزدیکی مرز یمن شلیک کردند.
این منبع افزود نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین، ۳۸ موشک و گلوله توپ به مواضع نظامی"قوی"، "العایا"، "الدود"، "الخوبه" و "المعطن" در منطقه جیزان شلیک کردند.
این منبع خاطر نشان کرد موشک ها دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد و ستونی از دود در پی این حملات موشکی از مواضع نظامی سعودی به هوا برخاسته است.
وی تاکید کرد نیروهای مسلح یمن و کمیته های مردمی همچنان با شجاعت به دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی و کرامت کشورشان ادامه خواهند داد و درسی به دشمن متجاوز خواهند داد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد و در تاریخ ثبت خواهد شد.
شبکه المسیره هم پیشتر از شلیک ۳۸ موشک از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامی سعودی از جمله العطایا، الخوبه و المعطن در منطقه جیزان سعودی خبر داده بود.
خبر دیگر این که، در حمله جنگنده های سعودی به استان عمران در شمال یمن، دست کم ۱۴ غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شدند.
بر اساس گزارش المیادین، در حمله جنگنده های سعودی به استان عمران، ۱۴ عضو یک خانواده به سبب اصابت راکت های شلیک شده از سوی جنگنده های سعودی، شهید و زخمی شدند.

نظر شما