شناسهٔ خبر: 100075 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد:

از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنیم/ توافق با رعایت خطوط قرمز نظام باشد

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات با خط و نشان کشیدن در مورد تحریم‌ها می‌خواهند راه را برای رسیدن به مقاصدشان فراهم کنند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست صمیمی فرماندهان و مسئولین سابق و کنونی سپاه دشتستان در سپاه ناحیه حضرت جوادالائمه (ع) این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: از همه اقشار خداجو و روزه‌داران صافی ضمیر می‌خواهم که با حضور باشکوه خود در مراسم معنوی شب‌های قدر، از صمیم دل و جان، ظهور حضرتش را از خداوند کریم مسئلت کرده و رمضان را با شرکت وصف‌‌ناپذیر و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس که روز حمایت از مظلومان و ستمدیدگان مستضعف جهان اسلام است، با زیباترین وجه به پایان برسانند.

وی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای و توافقات احتمالی خطوط قرمز را مشخص کرده‌اند و با رهنمودهای خود تیم مذاکره‌کننده را در مسیر درست هدایت کرد تصریح کرد: آمریکایی‌ها در توافق با ما با خط و نشان کشیدن در مورد تحریم‌ها می‌خواهند راه را برای رسیدن به مقاصدشان فراهم کنند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری با فرمایشات اخیر خود خطوط قرمز را برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای مشخص کردند که نباید آنها از حقوق مردم ایران اسلامی کوتاه بیایند که با اینکار خون شهدا پایمال خواهد شد.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه ما از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: احتمال این که تیم مذاکره‌کننده ما و 1+5 به یک توافق برسند زیاد است ولی این توافق باید با رعایت خطوط قرمز باشد.

نظر شما