شناسهٔ خبر: 85166 - سرویس مجلس
منبع: ایسنا

با اشاره سفر هیات دولت به قم:

آشتیانی: مردم قم مطالبات‌شان را بی‌واسطه به رییس‌جمهور منتقل کردند

اشتیانی43 یک عضو مجمع نمایندگان استان قم گفت که در صورت عملی شدن وعده رییس‌جمهور مبنی بر اجرای ۳۷ پروژه این استان در دو سال آینده خدمت بسیار بزرگی به مردم قم خواهد شد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام رضا آشتیانی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به سفر هفته گذشته رییس‌جمهور به استان قم، اظهار کرد: در این سفر مطالبات و انتظارات مردم بی‌واسطه یا با واسطه به آقای روحانی منتقل شد؛ از جمله مساله آب که مساله مهمی در قم به شمار می‌رود و ایشان قول دادند تا فروردین ماه نقایص موجود را برطرف کنند و معضل آب در قم حل شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان قم افزود: آزادراه حرم تا حرم نیز که اکثر کارهای آن انجام شده بود و قسمتی هم در این دولت انجام شده بحمدالله افتتاح شد. این راه نه تنها برای مردم قم بلکه برای مردم کل استان‌هایی که از قم به سمت شرق کشور می‌روند اهمیت بسیاری دارد.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: در سفر اخیر آقای روحانی قطار برقی تهران تا قم و قم تا اصفهان که آقای احمدی‌نژاد قول آن را داده بودند و انجام نشد نیز کلنگ خورد و وعده اجرای آن داده شد. همچنین کتابخانه حرم مطهر نیز که کتابخانه معظمی است و مورد نیاز بود در جریان این سفر افتتاح شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان قم در پایان با اشاره به وعده رییس‌جمهور برای اجرای ۳۷ پروژه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ در قم، گفت: برای این پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه کاره اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که به نظر کارگشاست و اگر به وعده‌ای که داده شده عمل شود خدمت بسیار بزرگی برای مردم استان قم خواهد بود.