شناسهٔ خبر: 81570 - سرویس سایر حوزه‌ها
منبع: فارس

اظهارات جالب عبدالزهرا پس از رای کمیته انضباطی

عبدالزهرا بازیکن تیم ملی فوتبال عراق گفت: ایران پس از شکست مقابل عراق به دنبال بهانه‌ای رفت و نباید این کار را می‌کرد.

به گزارش نماینده، داستان دوپینگ علا عبدالزهرا در تیم فوتبال تراکتورسازی آنقدر پیچیده شد که داستانش به سرنوشت دیدار تیم های ملی ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گره خورد.

پس از اینکه تیم ملی ایران در این مرحله مقابل عراق شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت، به یک باره مقامات فوتبال ایران علیه علا عبدالزهرا شکایت کردند و مدعی شدند که این بازیکن به دلیل دوپینگ در لیگ برتر ایران محروم بوده و نباید مقابل ایران بازی می کرد.

کمیته انضباطی AFC برای رسیدگی به این شکایت تشکیل جلسه داد و پس از بررسی های نهایی، رای به سود عراق صادر شد وایران به صورت رسمی با جام خداحافظی کرده و ملی پوشان کشورمان استرالیا را به مقصد کشورمان ترک کردند.

علا عبدالزهرا پس از صدور رای نهایی کمیته انضباطی AFC به طور کلی بحث دوپینگی بودنش را نفی کرد و گفت: در پایان بازی ایران و عراق و بعد از شکست حریف اصلا نباید چنین مباحثی مطرح می شد. من از زمانی که فوتبال بازی کرده‌ام، تا به حال با چنین مسئله‌ای روبه‌رو نبوده‌ام.

وی ادامه داد: من هرگز نوشیدنی یا داروی غیر مجازی مصرف نکرده‌ام و هر زمان اگر نیازی به داروی خاصی داشته باشم از دکتر تیم سوال می کنم.

بازیکن ملی پوش عراق تاکید کرد: به نظر من تیم ایران می توانست بهتر از این رفتار کند. اگر تیمی نمی تواند در زمین مسابقه پیروز شود، پس نباید به دنبال پیدا کردن یک بهانه باشد.