شناسهٔ خبر: 72642 - سرویس فرهنگ
منبع: روزنامه شرق

ایوبی در گفتگویی مطرح کرد/

اصولگرای اعتقادی‌ام/ مدافع تمام قد از قصه ها

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد به دفاع از فیلم جنجالی قصه ها پرداخت و افزود: من وقتی که روحیه و فرهنگ خارجی‌ها را می‌شناسم و بدون مترجم با ملت‌های مختلف می‌توانم ارتباط برقرار کنم و می‌دانم که فیلم «قصه‌ها» برای آنها سیاه‌نمایی ایران نیست.

به گزارش نماینده حجت الله ایوبی در گفتگو با شرق گفت: من در درجه اول دانش‌آموخته دانشگاه امام‌صادق و شاگرد آیت‌الله‌مهدوی‌کنی هستم. فقه خواندم و خوب هم خواندم.

وی با بیان اینکه اینکه هرکس در خارج از ایران جایزه بگیرد، حتما سر و سری با بیگانگان دارد درست نیست، گفت: چرا کسی که از ونیز جایزه می‌گیرد و با سربلندی از ایران دفاع می‌کند، پس از بازگشت به او به دیده متهم نگاه می‌کنیم و به نام حساس‌نشو همه را علیه او ‌حساس می‌کنیم؟

ایوبی با اشاره به اینکه "من اصولگرای اعتقادی‌ام نه سیاسی"، به دفاع از فیلم جنجالی قصه ها پرداخت و افزود: من وقتی که روحیه و فرهنگ خارجی‌ها را می‌شناسم و بدون مترجم با ملت‌های مختلف می‌توانم ارتباط برقرار کنم و می‌دانم که فیلم «قصه‌ها» برای آنها سیاه‌نمایی ایران نیست چه کنم؟ چه بگویم؟ با کسانی هم‌آوا شوم که می‌دانم یا نمی‌دانند یا دنبال بهانه می‌گردند؟ با وجدانم چه کنم؟