شناسهٔ خبر: 64069 - سرویس مجلس
منبع: فارس

حدادعادل:

هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم تا کار به استیضاح نرسد/ استیضاح‌کنندگان از اظهارات وزیر علوم قانع نشدند

حدادعادل/1 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقایان استیضاح‌کننده (از عملکرد و توضیحات وزیر علوم) قانع نشدند، تصریح کرد: هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم تا کار به اینجا نرسد.

به گزارش نماینده، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما فرصت کافی به آقای فرجی‌دانا داده شد، گفت: هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم تا کار به اینجا نرسد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چه جمع‌بندی باعث استیضاح وزیر علوم شد، اظهار داشت: آقایان استیضاح‌کننده (از عملکرد و توضیحات وزیر علوم) قانع نشدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به جلسات متعدد استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم چه عاملی باعث پیگیری استیضاح شد، تصریح کرد: استیضاح‌کنندگان قانع نشدند و مجلس نیز طبق قوانین خود استیضاح را اعلام وصول کرد.

حدادعادل در پاسخ به این سؤال که استیضاح وزیر علوم را به نفع آموزش عالی می‌دانید، خاطرنشان کرد: باید دلایل شنیده شود، اجازه دهید جلسه برگزار شده و دلایل در آن بیان و شنیده شود.