شناسهٔ خبر: 184023 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

سفر رئیس مجلس به لبنان نمود شجاعت، ایستادگی و مردانگی جمهوری اسلامی ایران بود

عباس مقتدایی نماینده اصفهان نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر آقای قالیباف به لبنان نمود دیگری از شجاعت، ایستادگی و مردانگی جمهوری اسلامی ایران بود و نشان داد پارلمان ایران در کنار سایر ارکان کشور، کنار مقاومت است و از آن حمایت می کند.

به گزارش «نماینده»، عباس مقتدایی با اشاره به اهمیت سفر امروز رئیس مجلس به بیروت در میانه تهدیدات رژیم صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد شجاعانه از منافع ملت ایران و ملت های مظلوم منطقه و از امنیت و صلح در خاورمیانه حمایت می کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه که این روزها با سفر مقامات بلندپایه ایران در محور مقاومت برداشت می شود، رساندن پیام مقاومت و شجاعت به مردم منطقه و پیام ملت های منطقه به سازمان های بین المللی است و سفر رئیس مجلس یک پیام دیگر یعنی تقویت دیپلماسی مقاومت و پارلمانی نیز داشت.

پارلمان ایران کنار مقاومت است

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پیشانی حمایت از حقوق بشر، صلح و امنیت است و رژیم صهیونیستی به عنوان حامی آن نماد زورگویی و جنایت علیه بشری هستند و اقدام آقای قالیباف نمود دیگری از شجاعت، ایستادگی و مردانگی جمهور اسلامی ایران بود و نشان داد پارلمان ایران نیز در کنار سایر ارکان کشور کنار مقاومت است و از آن حمایت می کند.