شناسهٔ خبر: 178532 - سرویس مجلس
منبع: فارس

گزارش نهایی پزشکی قانونی در مورد مهسا امینی تا پایان هفته به مجلس ارائه می‌شود

آصفری نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: قرار است سازمان پزشکی قانونی گزارش نهایی خود را تا پایان هفته جاری به کمیسیون شوراها ارسال کند.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی اظهار کرد: پس از اینکه رئیس محترم مجلس، کمیسیون شوراهای مجلس را به پیگیری پرونده خانم امینی مامور کرد، این کمیسیون تا کنون برای بررسی پرونده خانم امینی ۴ جلسه با حضور فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ، سازمان پزشکی قانونی، اورژانس و مجموعه‌های مختلف برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه سازمان پزشکی قانونی مهلت سه هفته‌ای جهت ارائه گزارش نهایی داشته است، گفت: قرار است سازمان پزشکی قانونی گزارش نهایی خود را تا آخر این هفته به کمیسیون شوراها ارائه کند و در این گزارش جمع بندی نظر پزشکی قانونی ارائه می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها درباره دعوت از خانواده مهسا امینی جهت حضور در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در اولین جلسه این کمیسیون با خانواده مهسا امینی تماس گرفته شد و از ایشان جهت حضور در مجلس دعوت به عمل آمد اما آنها درگیر مراسم تشییع و خاکسپاری خانم امینی بودند و فرصت حضور در مجلس را نداشتند.

آصفری در پایان گفت: الان هم آماده هستیم تا هر زمانی که خانواده خانم امینی علاقه‌مند بودند مسائل و مطالب خود را با حضور در کمیسیون شوراها ارائه کنند و ماهم نظرات آنها را بشنویم و از توضیحات آنها برای ارائه گزارش به صحنه علنی مجلس استفاده کنیم.