شناسهٔ خبر: 176622 - سرویس مجلس
منبع: ایرنا

صفر شدن آمار جانباختگان کرونا «توفیق بزرگ» دولت رئیسی است

سلیمی عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مهار بیماری کرونا و رسیدن آمار جان باختگان این بیماری به صفر توفیق بزرگی برای دولت آیت الله رئیسی بود که جای تقدیر و تشکر دارد

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی به صفر رسیدن آمار جانباختگان بیماری کرونا را توفیق بزرگی برای دولت آیت الله رئیسی خواند و گفت: دولت قبل واردات واکسن کرونا به کشور را به پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف منوط می‌کرد و این تعلل باعث شد تا طبق آمار رسمی، تعداد جان باختگان این بیماری به حدود ۷۰۰ نفر در روز برسد.

عضو هییت رییسه مجلس اظهار داشت: عملکرد دولت آیت الله رئیسی در ارتباط با بیماری کرونا نشان داد که هر جا ملت ایران و دولتمردان دست به زانوی خود بزنند و به توانمندی‌های خود تکیه کنند، موفق خواهند شد و محدودیت‌ها و تحریم‌ها نیز به طور خودکار برداشته می‌شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در ماه‌های ابتدایی آغاز دو اقدام حمایت از تولید داخلی واکسن در کشور و واردات واکسن را در دستور کار قرار داد و با تامین واکسن مورد نیاز کشور بیماری کرونا را  مهار کرد.

وی افزود: دولت سیزدهم باید در عرصه های اقتصادی نیز الگوی مهار بیماری کرونا را در دستور کار قرار داده و بر توانمندی‌های خود تکیه کند چراکه در این صورت است که تحریم ها بی اثر شده و برداشته می‌شود.