شناسهٔ خبر: 174276 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

آقاجری:

مذاکرات به مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده نشود

آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس گفت: از آنجا که سیاست خارجی کشور در دولت جدید بر پایه منافع عمومی بنا شده است از این رو به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم مسئله برجام با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده شود.

 به گزارش «نماینده» حبیب آقاجری با بیان اینکه سیاست خارجی کشور در دولت جدید بر پایه منافع عمومی بنا شده است از این رو به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم مسئله برجام با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده شود، گفت: متاسفانه در دولت قبل، تمام مسائل داخلی کشور به موضوع برجام و مذاکره ارتباط داده شده بود که امروز تبعات آن را در مشکلات معیشتی مردم و تنگناهای اقتصادی مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در رابطه با مسئله برجام، افزود: اما خوشبتانه در دولت سیزدهم سیاست بر آن است که مسائل اقتصادی کشور با تکیه بر توانمندی‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی مرتفع شود.

وی اضافه کرد: در مورد برجام نیز اهداف و سیاست‌ها روشن است، مذاکره با آمریکا در گرو تعهد این کشور در قبال لغو تمامی تحریم‌ها علیه ایران و همچنین ضمانت نسبت به تکرار نکردن دوباره خروج از برجام است.

آقاجری با بیان اینکه به هیچ وجه زیر بار سیاست‌های قلدرمآبانه آمریکا نخواهیم رفت، افزود: هدف ما در برجام حفظ منافع عمومی و مردم است.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای  اسلامی در پایان اضافه کرد:در صورت پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ مصلحت و اقتدار کشور، بدون شک مسیر را به درستی پیش خواهیم رفت.