شناسهٔ خبر: 172961 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

سرگزی:

مجمع نمایندگان وعده‌های رئیس جمهور در سفر به سیستان‌وبلوچستان را مجدانه پیگیری می‌کند

سرگزی رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: مجمع نمایندگان استان وعده های داده شده و مصوبات سفر استانی را مجدانه پیگیری و از وزرا مطالبه خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» محمد سرگزی با اعلام این مطلب گفت: سفر مسئولین عالی رتبه نظام به استان های محرومی مانند سیستان و بلوچستان باعث می شود تا از طریق گفتگو  رو در رو با مردم عمق محرومیت استان را درک کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس یازدهم ادامه داد: در گذشته درباره مشکلات سیستان و بلوچستان گزارشاتی به مسئولان داده می شد که فاصله زیادی با واقعیت داشت؛ به همین دلیل تاکنون محرومیت زدایی در این استان محقق نشده است.

وی افزود: سفر آیت الله رئیسی به سیستان و بلوچستان باعث آشنایی ایشان با مشکلات مناطق محروم و احصا نظام مسائل استان از طریق گفتگو  با مردم شد تا دولت بتواند برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد.

سرگزی بیان کرد: وزرای دولت سیزدهم در سفر استانی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان نشان دادند که دولت برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان عزم جدی دارد لذا امیدواریم که در آینده نزدیک بخشی از مشکلات استان در حوزه های آب، راه، صنعت، معادن و مرز نشینی مرتفع شود.

وی درباره نحوه پیگیری مصوبات استانی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان گفت: وعده های داده شده در این  سفر توسط مجمع نمایندگان استان پیگیری مجدانه خواهد شد و در کنار این موضوع  موارد ضعف و قوت به متولیان امر در نهاد ریاست جمهوری منتقل می شود.

سرگزی خاطرنشان کرد: از آنجایی که رویکرد دولت سیزدهم مبتنی بر صداقت است انتظار داریم که وعده های داده شده و مصوبات سفر استانی به سیستان بلوچستان به صورت جدی در دولت پیگیری شود.