شناسهٔ خبر: 172510 - سرویس مجلس
منبع: فارس

ملاک مجلس برای رأی به وزرای پیشنهادی قائل به تحول بودن است

امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس گفت:‌ ملاک مجلس برای رأی به وزرای پیشنهادی، جهادی بودن، شب و روز نشناختن، مرد میدان بودن و قائل به تحول بودن است؛ چراکه این گونه دولت سیزدهم موفق خواهد شد.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در باره کابینه معرفی شده به مجلس و نحوه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی اظهار داشت: ما از کابینه سیزدهم انتظار داریم که کابینه‌ای کارآمد و منسجم باشد.

وی افزود: موضوعی که در دولت گذشته سبب می‌شد تا مشکلات دوچندان و مردم و کشور از آن رنج ببرند این بود که هماهنگی لازم در کابینه وجود نداشت، بنابراین بعضا شاهد تصمیمات جزیره‌ای بودیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: انتظار از دولت سیزدهم این است که تیم اقتصادی و غیراقتصادی آن انسجام و هماهنگی داشته باشند و بر جمله ما می‌توانیم اعتقاد و اعتماد داشته باشند چرا که رمز موفقیت و پیروزی آنان است.

جعفری گفت: ملاک مجلس برای رأی به وزرای پیشنهادی، جهادی بودن، شب و روز نشناختن، مرد میدان بودن و قائل به تحول بودن است؛ چراکه این گونه دولت سیزدهم موفق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امید مردم به دولت انقلابی از این جهت است که تحول ایجاد کند، هر چند با توجه به شرایط کشور، شرایط سخت و پیچیده‌ای پیش روست، اما اگر اراده جهادی و انگیزه انقلابی وجود داشته باشد، گره‌های مشکلات اقتصادی کشور با دستان توانمند وزرای انقلابی باز خواهد شد.