شناسهٔ خبر: 170612 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

شهریاری:

مشکلات اقتصادی محور اصلی مناظره آخر انتخاباتی باشد

حسینعلی شهریاری/1 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که مباحث اقتصادی مورد توجه نامزدها در مناظره آخر قرار بگیرد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی شهریاری با اشاره به مناظره های انتخاباتی گفت: در این مناظره ها انتظار می رود که کاندیداها در زمینه مسائل و دغدغه های اصلی مردم برنامه ارائه دهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد: در آخرین مناظره که موضوع آن دغدغه مردم است، باید مباحث اقتصادی و معیشت مردم مطرح شود، تنها نگرانی و دغدغه مردم گرانی ها و کاهش ارزش پول ملی است، بنابراین نامزدها باید در همین حوزه صحبت کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: مباحث بهداشت و درمان هم برای مردم از اهمیت برخوردار است اما بعد از آنکه رئیس جمهور با رای مردم مشخص شد می تواند در این حوزه طلب برنامه و اقدام کرد، اما پیش از انتخابات باید برنامه های اقتصادی نامزدها مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، از ساعت ۱۷ امروز شنبه ( ۲۲ خرداد) با حضور ۷ کاندیدا برگزار می‌شود.

موضوع اولین مناظره کاندیداها در صدا و سیما با موضوع مشکلات اقتصادی، موضوع مناظره دوم مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و سومین مناظره با موضوع «دغدغه‌های مردم» است.