شناسهٔ خبر: 170360 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

مردم از شعارهای پوچ و نگران کننده خسته شده اند.

محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معیارهای مقام معظم رهبری برای انتخاب کاندیدای اصلح راهگشای کشور است؛ بنابراین باید در انتخاب اصلح دقت لازم را به خرج دهیم.

به گزارش «نماینده» مرتضی محمودوند به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت:  محورهایی که حضرت آقا برای انتخاب کاندیداهای اصلح فرمودند بسیار ضروری و راهگشای مشکلات کشور هستند.  کاندیداهایی که در حال تبلیغات و رقابت هستند باید نظرات ملت، رهبری انقلاب و نظام اسلامی را مد نظر قرار دهند و به وعده‌های غیر عقلانی و غیر منطقی متوسل نشوند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: کسانی که دلسوز این آب و خاک هستند می بایست عدالت محوری، انقلابیگری و ... را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا از گزند مشکلات دور باشیم ؛ ضمنا از ملت همیشه وفادار هم تقاضامند هستیم که معیارهای کاندیداها را بررسی کنند و هر کدام که توانایی خدمت رسانی صادقانه دارند را انتخاب و پس از آن  نیز رای خود را به صندوق بیاندازند.

وی اظهار کرد: مردم از شعارهای پوچ و نگران کننده خسته شده اند؛ لذا کاندیداها باید به بیان واقعیات بپردازند تا اینکه با همین صداقت و شفافیت مشکلات فعلی را حل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: میزان مشارکت مردم در افزایش قدرت بین المللی تاثیر خاصی دارد، زیرا پشتوانه مردمی را در پی دارد و هر چقدر ملت حضورشان پای صندوقهای را بیشتر باشد رئیس جمهور برای حل مشکلات احساس دلگرمی می کنند و روحیه خود در راستای ریشه کن کردن وضعیت فعلی مضاعف می شود.